2025.
megjelenés előtt: Hászid zsidó édesanyák nyelvválasztása: a héber és a jiddis revitalizációja Magyarországon (Konferenciaelőadás. Elhangzott 2025. 04. 03-án Pécsett a Diaszpóra 2025. konferencián)
A nemi határok és a zsidóság megjelenése kamaszoklányok narratív és vizuális gyakorlataiban In: Bodó, Csanád-Szabó, Gergely (szerk.) 2025. A szociolingvisztikai kutatás társadalmi hatásai. Budapest. Eötvös Kiadó-ELTE BTK. 213-231. DOI: 10.21862/Szociolingvisztika/2024/8122.213
2023.
Cigány gyermekek és kamaszok nyelvi szocializációja. Doktori disszertáció (kézirat)
2021.
Hogyan beszéljünk a beszédről? Narratív és vizuális gyakorlatok az osztályteremben ANYANYELV-PEDAGÓGIA XIV. évfolyam 2. szám 24-37.
2019.
A szociokulturális nyelvi portfólió mint a nyelvi tudatosság módszertana ANYANYELV-PEDAGÓGIA XII. évfolyam 3. szám. 18-30.
2018.
Magyarországi cigány közösségek interakciós stratégiái: az iskolai nyelvi gyakorlatok és az identifikáció In: Ludányi, Zsófia; Krepsz, Valéria; Gráczi, Tekla Etelka (szerk.) Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2018 : XII. Alkalmazott Nyelvészeti Doktoranduszkonferencia. Budapest, Magyarország : MTA Nyelvtudományi Intézet. 45-57.
Elképzelt cigány beszédmódok a fiatalok társas interakcióiban In: Dombi, Judit-Farkas, Judit-Gúti, Erika (szerk.) Aszimmetrikus kommunikáció – aszimmetrikus viszonyok. Bicske, Magyarország: SZAK Kiadó. 386-401.
Cigányok nyelvi helyzetét érintő sztereotípiák az iskolában In: Bagyinszki Szilvia-P. Kocsis Réka-Szabó Gergely (szerk.) Anyanyelvünk évszázadai 3.: Az ELTE Benkő Loránd Nyelvtörténeti Hallgatói Műhelye által szervezett 2016. június 10-i nyelvtörténeti konferencia előadásaiból készült tanulmánykötet. Budapest: ELTE Magyar Nyelvtörténeti, Szociolingvisztikai és Dialektológiai Tanszék. 127–145.
2017.
A jogi szakmai nyelvhasználat médiaspecifikus sajátosságai a cigányok ellen elkövetett sorozatgyilkosságok peréről tudósító szövegekben In: Gyói, Renáta-Kocsis, Zsuzsanna-Krizsai, Fruzsina (szerk.) Kérdések a Félúton műhelyéből, utak a megoldásokhoz : Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Nyelvtudományi Doktori Iskolájának 11. Félúton konferenciáján elhangzott előadások tanulmánykötete. Budapest, Magyarország: Kalota Művészeti Alapítvány. 133-157.
Cigány identitáskonstrukciók heterogenitása egyetemisták nyelvhasználatában In: Ludányi, Zsófia (szerk.) Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2017 : XI. Alkalmazott Nyelvészeti Doktoranduszkonferencia. Budapest, Magyarország. MTA Nyelvtudományi Intézet. 131-140.
Etnicitáskonstrukciók a fiatalok spontán nyelvi interakcióiban In: Benő, Attila-Fazakas, Noémi (szerk.) Élőnyelvi kutatások és a dialektológia: Válogatás a 19. Élőnyelvi Konferencia – Marosvásárhely, 2016. szeptember 7-9. – előadásaiból. Kolozsvár, Románia: Erdélyi Múzeum Egyesület (EME). 178-185.
Cigány tanulók és tanáraik nyelvi attitűdjei ANYANYELV-PEDAGÓGIA X. évfolyam 3. szám. 49-59.
2016.
Cigány jövevényszavak nyelvtanórán In: Bagyinszki, Szilvia-P. Kocsis, Réka (szerk.) Anyanyelvünk évszázadai 2.: Az ELTE Benkő Loránd Nyelvtörténeti Hallgatói Műhelye által szervezett 2015. június 12-i nyelvtörténeti konferencia előadásaiból készült tanulmánykötet. Budapest, Magyarország : ELTE Magyar Nyelvtörténeti, Szociolingvisztikai és Dialektológiai Tanszék. 215-224.
2015.
Cigányok és szkinhedek – A sorozatgyilkosságok áldozatainak és elkövetőinek diskurzív kategorizációja mediatizált szövegekben. (OTDK dolgozat – 1. helyezés)
Nyelvi különbségtétel az osztályteremben – Cigány tanulók és tanáraik a multikulturalista pedagógiai szemlélet tükrében (Mesterképzéses szakdolgozat)
2013.
A nyelvi hátrányos helyzet és az iskola kapcsolata cigány kisiskolásoknál (Alapszakos szakdolgozat)